-

Kwaliteit en privacy

Hier vind je alle aanvullende informatie over kwaliteit, privacy en klachtenafhandeling.

Kwaliteit van zorg

De praktijk werkt volgens de geldende wettelijke bepalingen en de beroepscode voor psychologen. Zie voor meer informatie de Landelijke Vereniging van Vrijgevestigde Psychologen & Psychotherapeuten en het Nederlands Instituut voor Psychologen.

 

Met ingang 2017 zijn alle vrijgevestigde psychologen en psychotherapeuten die werken met volwassenen verplicht een kwaliteitsstatuut te hebben en deze openbaar te maken. Meer hierover kun je lezen op www.ggzkwaliteitsstatuut.nl.

Klik op onderstaande knoppen voor de informatiefolder voor clienten en voor het Kwaliteitsstatuut van Praktijk SterC.

Informatiefolder cliënten Kwaliteitsstatuut Praktijk SterC

AVG/Privacystatement

In het privacystatement wordt uitgelegd hoe de praktijk omgaat met informatie over een geïdentificeerde of identificeerbare natuurlijke persoon, zoals bedoeld in de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG). Klik op de knoppen voor meer informatie over ons privacy statement en privacybeleid.

Extern privacy statement Intern privacy beleid

Klachtenregeling

Als je een klacht hebt over jouw behandelaar of de behandeling, dan kun je die in eerste instantie het beste met de behandelaar zelf bespreken. Soms kan een gesprek over jouw onvrede verheldering geven. Kom je er samen niet uit, dan kunt je een klachtenfunctionaris van de LVVP vragen om te bemiddelen.

Klachtenregeling

Privacystatement (website)

Klik hier voor het privacystatement van de website